arkadaşlar bende biraz eski makine var 512 ram 128 g-force ekran kartı p4 3.06 ghz işlemci.ve makinede şua an ısınma sorunu var çok çalıştı kapanıo.ve bu yuzden fifa08 i tam randımanlı oynayamıyorum.makineye format attırsam ve genel bakım yaptırsam bu özellikler oyunu kasmadan oynamama yardımcı olabilir mi?
ilgilenirseniz sevinirim