Bildğiniz gibi 07'de hakem kalecinin yaptığı faulde penaltı veriyordu ancak artık kartta veriyor, hatta kaleciyi oyundan atabiliyorda. 07'de ceza sahasında kaleciye faul yapınca faul verilmiyordu. Artık veriliyor. Artık kalecinin yerine oyuncu sokabiliyoruz. Yani 07'de ben manager oynarken kalecim milli takımda ve yedek kaleci yok diye hükmen yenilmiştim lig maçında. Ayrıca 07'de bir kaleciniz güçlü 80 civarı ise, diğeride güçsüz 60lardaysa fln kaleciyi yedek almıyordum zaten işimize yaramıyor diye. Yorulmuyor kart görmüyor vs. Artık kartta görüyor sakatlanıyorda. Kaleci konusunda benimde rüyalarım gerçekleşti. :) Bide bu kart olayıda çok güzel olmuş. Süper ypamışlar. Beğenmeyen oynamasın ben bayıldım.