_Abdussamed_ PC de, Be a pro sadece 1 sezonmu yoksa bendeki fifa da mi problem var.1 sezondan fazla oynamis olan arkadaslar lutfen yazsinlar,yada 1 sezon olup olmadigini bilenler,
Neo Bilen varsa yazar. Bir sene olduğu söyleniyo denemişsin sanırım sen. Bir sezondan fazla oynanmıyordur o zaman.
BrK YmnCi 1 oyuncuyla 15 sezon sıkılmadan oynayabilecek insan varmıdır ki :D Bence bir sezon olması gayet normal. Her sene farklı oyuncu ve farklı takım seçebilme olsa bile yinede bence çok sıkardı.. Bunuda öğrenmiş olduk :)