Gece yağmur yağıyor her türlü evet :D Yaması olduğunu bilmiyodum ve 07'yi o haliyle sevip oynadım :) Eğer buna bi çözüm bulunursa, yama falan olursa iyi olur, olmazsa oyunu böyle oynarım bi sorun yok yani, bunun için pese geçerim falan demem. alt tarafı yağmur :D