ryder201 Oyunu dün internetten indirdim kurdum oynamaya bugün başladım.Real Madrid'i aldığımda Santiago Bernabeu stadı çıkmıyor.Stadlara baktım bernabeu yok oyunda.Yardım ederseniz sevinirim.