hızlı futbol dedgiini anlıyorum, ancak fauller haric diğer yuzdelerin hep 2 katından fazla iken topla oynama pozisyonu bu kadar yakın olması ilginç geldi bana.
33 gol pozisyonun var rakibin 12
kaleyi bulan sutun 22 rakibin 8
kornerin 12 rakipte korner yok
ve sen %55 rakip %45
yani sonuçta bu rakamlar senin çok baskılı bir oyun ortaya koyduğunu gosteriyot. ve rakibin topla oynama yuzdesinede bakarsan, rakip hep kendi alanında top cevirmis.
yaa neyse sorun degil , yaptım diyosan dogrudur, sadece benim mantığıma yatmadı. sonuçta beni inandırmanda önemli degil tabi :)
neyse saglıcakla kal :)