gabugo yaa beyler pes 2008 demoda hangı takımlar var yardım edersenız sewınırım!!! sımdıden tesekkurler
tr_iro ya sız benı oldurcekmsnz laaan 50 tane bos konu arkadsm neden arastırmıosn neden sacma sacma kırletıosn bu formuuuuuuuuuuuuuuuu arastr be arastırrrrrrrrrrrrr allam yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tr_iro ya sız benı oldurcekmsnz laaan 50 tane bos konu arkadsm neden arastırmıosn neden sacma sacma kırletıosn bu formuuuuuuuuuuuuuuuu arastr be arastırrrrrrrrrrrrr allam yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa