ya cd ciye gittiğimde bu oyunu sadece be a pro için alıyom demiştim ama o kadar aptalcaki(özür diliyorum kendimi tutamadım)mesela kezmana ara pası atıyom adam önündeki topu almıyom 10 metre uzaktaki ankaragücüü futbolcu topu alıyo yani bu modu sadece takımda seçtiğimiz kişi üzerine kurmuşlar topu alcaksın çalımları atcaksın golünü atcaksın sonra defansa gidip golü engellicen diğer 9 kişide seni öyle gibi izlicekler(kaleciye lafım yok gerçekten benden sonnra en iyi o)