Galatasaray'da 2. sezonum . ilk sezon uefa cup da yarı final oynadım buna bende inanamadım , 16 puan farkla ligde şampiyon oldum. şimdi ise lige kötü başlasamda ibreyi kendime doğru çevirdim,şampiyonlar liginde ise 11 puan toplayarak grubumdan 1. çıktım inşallah 2.turda iyi rakip gelir benim için herşey çok iyi gidiyor mükemmle bir kadrom var.
Galatasaray 2008-2009 sezonu ilk 11 i;
Kaleci: Marco Amelia
Defans Sağ: Ufukhan Bayraktar
Defans Orta: Ibrahima Sonko
Defans Orta: Uğur Uçar
Defans Sol: Volkan Yaman
Defansif Orta Saha: Claudio Maldonado
Orta Saha Orta: Mehmet Topuz
Ofansif Orta Saha Sağ: Mauro Rosales
Ofansif Orta Saha Sol: Arda Turan
Forvet: Afonso Alves
Forvet: Vagner Love