evet fm2008i silmiştim ama şimdi yüklemek istiyom ama:
cdyi bi arkadaşıma verdim o başka bi arkadaşına vermiş o da bi arkadaşına gelmiş o cd umarım türkiyeyi dolaştıktan sonra bana da gelir ümidimi kestim cdden
çok güvenmedikçe birine bişe emanet etmeyecen:cool:
eğer cd alabilirsem valenciayı yönetcem:cool: