dusau Fifa 08 de kornerden gol olayı bitmiş değildir alıştırma yaparken bir kaç kere attım replayi burda e. rclip - rclips.zip - 0.21MB bunu belgelerim/fifa08 e açın oyunun replay modundan seyredin işte buda ea nin fifaya ne kadar önem verdiğinin kanıtı:D:D
portakalsulu oyunu orjinal almadıysan oyun hakkınDA BÖYLE İLERİ GERİ konusma hakkını kimse vermez sana bugune kadar kactane oyun aldın orjinal
pasha06 birincisi mantık çok yalnış, ne alakası var orjınal oyun almakla bu konu arasında ? ikincisi dusau sana katılıyorum. pes 08 oyna derım gercek futbolu anlarsın