ugurqan_ bu yamayı oynun kurulu olduğu dizinde data/cmn içine atın bu yamayı 1 sene önce bu sitede buldum fifa 07 içindi 08 içinde kulanıdım hiç kasmadan yüksek ayarda oynuyorum