totto arkadaşlar yardım dermısınız downloadın yarısında bitio ve masaustunde ikon cıkıyo tıkladıgımda yuklemeye baslamıyooo....en az 20 kere indirmeyi denedim hep aynısı oluyo yardımcı olurmusunuz eger bu gece oynıyamazsam kafayı yerimmmm...
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: totto arkadaşlar yardım dermısınız downloadın yarısında bitio ve masaustunde ikon cıkıyo tıkladıgımda yuklemeye baslamıyooo....en az 20 kere indirmeyi denedim hep aynısı oluyo yardımcı olurmusunuz eger bu gece oynıyamazsam kafayı yerimmmm... Dosya inerken hata oluşuyor. Alternatif bağlantılar bulursan oralardan indir. Ya da biraz bekle...