S.A ewerad abi senden bir ricam var bak abi olayı anlatim ben tam bir kezmancıyım ama fifa 08 için kezmanın facesi yok buda beni çok üzüyor abi senden bir ricam var bana şu resimdeki kezmanı yaparsan çook güzel olacak ama abi sana bir tavsiye verebilirmiyim?Cevap ewt ise abi pes texturesi kullan böylece saçlar ve kaşlar modeldeki gibi dikliğini filan korur abi lütfen en kısa zamanda hallet bu işi lütfen geç olsun güç olmasın diyelim biz ama değerlendirmeye al lütfen
Şimdiden Teşekkür Ederim
Resim burada abi: