yav ekran kartının 256 olması değil modeli önemlidir anlayın şunu öğrenin artık. sana 2 örnek vericem:
nvidia fx5500 256mb ekran kartı: bu ekran kartında pes2008'i low 640*480 anca açarsın, pes6'yı 1024*768 medium açarsın, spiderman3'ü bioshock'u hiç açamazsın, fear'ı stalker'ı condemned'i 640*480 very lowda 20fps yani kasarak oynarsın.
nvidia 8600gts 256mb ekran kartı: bu ekran kartında pes2008'i high 2048*1280 high'da 60fps yani en iyi şekilde çok rahat oynarsın, pes6'dan 1280*1024 high 5 tane yanyana açar oynarsın, spiderman3'ü bioshock'u 1280*1024 ve daha yüksek çözünürlükte komple full oynarsın, fear'ı stalker'ı condemned'i 1280*1024 ve daha yüksek çözünürlükte komple full oynarsın.
anlarsın belki şimdi :D
fx5500 30ytl, 8600 270 falan.