Orjinal Mesajı Yazan: memogs1905
arkadaşlar oyunu aldım ve 2 gündür oynuyorum.ama 07 deki ara pasları vs. atamıodum.sonunda sorunu buldum.game settings teki controls panelinde en altta manuel pass ve manuel cross var onları kapatın.çünkü bunlar ps için olan ayarlar.ps kolundaki analoglar için yapılmış yani ps de istediiniz yöne topu atabiliounuz ama pc de sadece 4 yön var.bunları kapattıınız da pas atarkenki yön otomatik tayin edilecek böölece oyunu daa raat oynucaksınız
Bu hatırlatmayı yaptığın için tşkler, bende bir iki ilave yapmam lazm bilmeyenlere özellikle gol atamayanlar için.
arkdşlar rakip ceza alanına geldiğinizde onların sayısı kadar sayıya ulaşmanız lazm rakip defans kapalı halde olucak ancak yalancı koşularla kandırarak çoğalıyoruz onların sahasında, Q tuşu bu işinizi görür. Rakip takım oyuncularıyla aynı sayıya ulaşınca zaten gerisi verkaçlar ve boştaki adamı görüp gole gitmek.