gıcık oldum ya salak salak goller yiyorum rakip yürüye yürüye gdio:@..pes6 da "Q" tuşuyla değiştiriyodum ama bunda olmuyo:(..yinede yrdımların için tşk.
edit..tamm şimdi yaptım ben controlleri yanlış yapmışım:) r1 le l1 , l1 le r1 yer değiştirmiş..biraz karışık oldu ama:D