4 Büyükler dışında bir takımla Manager moda başlamak isteyenlere Kayseriyi tavsiye edebilirim.
Dün başladım. 2. Senemdeyim oyuncularımın hepsi 75in üstünde. 80 üstü bir iki oyuncum var. 20 milyon $ da param var.
Şampiyon oldum. Gerçekten ii bir takım oluşturdum. Gerçekten sahipleniyor insan. :) Bence oynayın derim.
