Orjinal Mesajı Yazan: badyboy
sen takıma deil kendine bakıosun her maç oynayışına göre puan veriolar lig bitince haberin oluyo zaten transfer teklifi gelio bazen ben kendi oynadım kaynak ordan:D :D :D
Demek transfer teklifi geliyor ha? Vay be...! Sen FIFA09 felan oynuosun heralde... Çünkü FIFA08 Be A Pro da bırak öyle ayrıntıları fikstür bile yok...Şöyle yalan yanlış şeyler yazmassanız tam süper olacak sonra millet de gerçek sanıp ümitlenecek... :mad:
Be A Pro Mode bu sene deneme aşamasında ...