Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
hakan şükürüde sadece senmi görüyosun hamit.. madem futbolu çok iyi biliyosun harikasın da neden hakan konusunda saçmalıyosun :) ben kezmana güzel oynuyo diyen göremedim. sen neyle okuyosun yazılanları.. (bi yandan ders çalışıp bi yandan forumamı bakıyosun :)) her maç 2 kere boş kaleye topu sokamadığınıda hatırlamıyorum.. o hakan şükür olmasın ya sakın :rolleyes:
sen gsnin veya beşiktaşın t.dikrektörü olsaydın kezmanın başına adam takmazdın.. sonrada neden kezmanın tek golüyle
şampiyonluk kaçtı diye ağlardın.. :)
hakan şükür'ü görmeye gerek yok sezai.gol krallığının 2. sırasına bakarsan zaten hakan şükürün kendisinin konuştuğunu görürsün.
kezmana güzel oynuyo diyen seni gördüm bende zaten onu diyorum.
boş kale konusundada eğer lig maçlarıını taki ediyosan görürsün sezaicim.boş kaleye olmasada avrupa'da ün salmış bi forvetin hermaçta kaçırmaması gererken golleri kaçırdığını söylememe gerek yok heralde.
teknik direktörlük konusundada oldukça paranoya davranmışsın sezai nerden çıardıysan.