kullandıın ekran karıtının modelini bilio msn??? onu sole ole yrdmcı olaym.. eer nası bakacagını blmıosan ekran ozelliklerine gel (masaustu--->> ozellikler;)) ordan ayarlara gel orda yazanı yaz buraya(buuk ihtimal radeon veya geforce li bişi yazması lazm)