fenafilnet Arkadaşlar bendeki oyundamı sorun var yoksa Pes 2008 demo iki kişi oynanmıormu settingsi açdığımda sadece control 1 için joypad seçebiliorum:confused:
pasha06 yabancı sitelerde arastırma yapmaya calıştım, hic bir sonuç yok . İnsallah bir çözüm bulunurrrrr