Orjinal Mesajı Yazan: fifa_mania_99
arkadaslar ben oyunu oynuyorum cok zorlastirmislar:D ama ben attaga ciktigimda benim oyuncularim yardima gelmiyor. mesela ortasaga ortada cakili kaliyorum iki forvet ileride cok yanliz kaliyorlar. bunun bir taktigi varsa yazarmisiniz:D gol atamiyorum yaw:D
Takımının sahadaki dizilişini mantıklı yaptıysan 3. bir oyuncu ileri çıkarma taktiği(4) ve kanat taktiğiklerini(6) ayarla defans ayarı da yine rakibe göre değişiyor ve rakibine bir bak ortasaha ve forvetler kolayca kaleye gidebilecek teknikdeyse ve hızlı çıkıyorlarsa mantaliten neutral veya defans olmalı alanı geniş tut ve boş alanda kendini unutturmuş oyuncu gözle radardan. Rakip kaleye orta yaparken A tuşu yerine, Q+A tuşlarına birlikte bas, falsolu içeri gönderiyor geriden koşan oyuncun yetişip rahatça kafa vurabilir. Q tuşu ile kenarlardan adam kaçır ve Q+S tuşlarını oyuncularında çok kullan. Boş alan için tam bir ilaçdır. Kalenin öüne geldğinde çaprazlardan A tuşu ile köşelere plaseler bırakabilirsin D tuşuyla vurunca gol atma gücümüz çok zorlaştırılmış. En iyigol gamapad ile atılıyor.