doru ama ya şimdi laf gelicek ama ya emek veriyosunuz ama geçen seneki yamalar gerçekten kötü olmuştu.bu sene mesela
1.milli marşlar
2.oyuncuların mini resimleri
3.gerçek kaliteli seslerle tezahuratlar (mesela fb golden sorna çalan müzikten sonra gol anonsları)
4.dünyadaki tüm ligler
5.cangele arkadaşımız konua açmıştı meşale felan filan
6.türkçe spiker ama kaliteli ve tm olarak programlanmış
7.her ligde maç oynarken ayrı ayrı tv kanallarının görüntleri ile olması
8.bu sene türkiyedeki takımların formaları gerçekten iğrenç olmuş (örnk fb nin)bunların gerçekçi olarak yapışması
bunlar zor işler ama yapılabilir geçen sene böle yamalar vardı ama fazla gelişmiş deildi ben sadece tüm soccercenter ekibinin toplanıp böle bi yama yapmaları gerçekten sitede çok ii yama yapan arkadaşlarımız var.