arkadaşlar bu sorunun cevabı yok gibi ama yinede sormak istedim.biliyosunuz fifam 07 de edit yapabiliyosunuz ve çok güzel ayrıntılar var ben kendime editli bi takım yaptım hatta ligi,oyuncuları bile edditledim ama orda şöle bişey görmüştüm hani o lig oyuncularına daha çok nerden transfer teklifleri geldiği.bileniniz vardır türkiye ligine avrupadan teklif gelme olasılığı 100 de 1-2 civarı işte editte bunu ayarlayabiliyodun elimde 40-50 milyonluk adamlar var ama tabii ki antepe konya ya satamıyorum şimdi yeni baştan da başlayamıyorum 2011 yılındayım çok büyük başarılarım var yapabileceğim hiç bişey yok mu sağolun (ha pardon siz diceksiniz ki gir edite düzelt.deep freez li makinede oynadığıum içinelimde sadece bi oyun kaydı var onu esas oyuna yükleyip sürekli oynuyorum sorun bu)