dvd mi cd mi aldın
cd aldıysan cd 1 den başla partların içinde ison uzantılı dosyayı bir yere kaydet ondan sora deamon tools kur. bilgisayar kapanıp açılacaktır. sonra sağ alt köşede şimşek işareti olcak ona sağ tıklayıp
Virtual Cd/Dvd-rom sonra device 0 sonrada mount imageye tıkla ve iso uzantılı dosyayı seç tamama bas önüne gelen ekranda installe bas ve kur