kayiserkan Orjinal Mesajı Yazan: agorra_12 dandıkk çok biliyorsanız gelin siz yapın, lütfen böyle şeyler ayıptır ve yakıştıramadım size.
osi_alex Hakkaten tr yama yapmak sanıldı kadar kolay değil ingilizcenin ii olması gerekir. Bazı arkadaşlarımız belkide %10 bile tr yama yapamıyo