BAZI arkadaşlar oyun çok hızlı diye yazmışlar ben oynuyorum ama o kadar hızlı gelmiyordu..
dedim noluyor:D monitor hızını 85 çıkardım baktım oyun uçmaya başladı sanki duble speed olmuş gibi..
kısacası oyunun normal hızına getirmek için 60 hzden yapmaktan başka seçenek yok..
diğer pes serilerinde böyle bi şey yoktu..
bu nextgenden dolayı böyle galiba....