Orjinal Mesajı Yazan: mcshadows77
Orjinal Mesajı Yazan: neunchu
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: mcshadows77
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: neunchu
hocam porno forumu mu burası, yorum yapana video +rep falan, komikleşmeyin ya :D
emek harcayan sen deilsin tabe.direk hazıra kon.sömür gitsin biiiiipp
sömürmekle sömürülmekle ne alakası var, kimse zorla emek harcattırmıyor ki sana? günde bazen 10 tane oyun indirdiğim oluyor rus forumlarından, kimse bana şimdiye kadar yorum yaz linkini atayım demedi orda. saçma saçma konuşmanın alemi yok.
snn emeğe saygın bu kdr işte.insan bi tşkkür eder.o forumlardada tşk felan etmiosundur sen.direk linkleri al indir.
bn zorla bişey yapıorum demedim zaten.paylaşmak istedim.herkes snn gibi yapıınca(sadece konuya bakıp tşk etmemek) bnde videoları sadece tşk edenlere gönderdim.yani emeğe saygı gösterenlere....
saygılar...
Bu Teşşekkür emeğe saydı olayını bende hiç anlamıyorum nedir abi bankada teşşekkür hesabınız filan mı var.
Vadeli teşşekkür hesabı. "linki görmek için aşağıdaki hesabıma Teşekkür havale ediniz."
Bir de emeğe saygı ne emeği ya milyon $ bütçeli 6 ay 1 yıl gibi bir sürede büyük ekipler ve inanılmaz bir
emekle hazırlanan oyunu upload a aç korsana düşür sonra "eee emeğe saygı" de :) hepimiz kullanıyoruz ve
paylaşıyoruz bari bu tip şeylerle suyunu çıkarmayalım :)