sad10ur arkadaslar böyle bi hata veriyo demo kurulumunu sonunda yardım edebilecek var mı? şimdiden teşekkürler
bulkane Sende sanırım bozuk ya da hatalı/eksik inmiş.Modemini resetleyip pc ni yeniden başlatıp program kullanmadan yeniden indirmeyi bir dene bakalım.İndirmeden önce sistemini rahatlatmalısın.Temizleme programı vs... varsa kullan.Virüs ve spy kontrolü yap pcnde ve indirmeyi dene.Bende hiç kurmuyor.Sende en azından hata vermiş.
canavar264 ARKADAŞLAR ben sorunu tekrar indirerek hallettim.önce format attım olmadı, bu gün 1player diye bir siteden indirdim, sorun kalmadı. Şu an oynayabiliyorum. Yalnız lowda oynuyorum, diğerlerinde çok takılıyo...... Olsun buda yeter....
eray44 arkadaşlar bende de aynı sorun vardı. remleri çıkarıp tekrar taktım düzeldi. denemekte fayda var bence