arkadaşlar fifa 2008i bugün aldım.fakat oyun daha başlarken bulanık gözüküyo ve maç başlayınca normale dönüyo.birde gol tekrarı filan gösterince yine bulanıkçsşstemde bişey olduğunu sanmıyorum.
SİSTEM:2.66GPU, 1GB RAM, 256 GEFORCE 6200 EKRAN KARTI,200 GB HDD LÜTFEN YARDIMM