Orjinal Mesajı Yazan: okanozturk_80
Yaşasın FİFA 4 Fans Yaşasın FİFA Dome Yaşasın Soccer Genclix Yaşasın Soccer Center...
Ben böyle site görmedim hem fifa 4 fans sın yamalarını çalıyorlar sonrada reklam yapıyo diye banlanıyorum asıl siz gendinize bakın lan yama yaptığınız yok sonrada reklam yapıyorsun diyorsunuz o zaman bütün fifa 4 fans fifa dome soccer genclix yamalrını silin yeiyo demi artık bu siteye girmem lanet olsun...
burda herkes alıntı yaptığı yamayla ilgili bilgi veriyor. ayrıca o saydığın sitelerde burdan alıntı yapıyorlar. kendim bu siteye dosyalar ekledim, baktım diğer sitelerdede alıntı var. üstelik benim yaptığım yamanın yapımcısının adı farklı. biz alıntı yaptıysak yazarız. bu saydığın sitelerde bizim emeklerimizi kullanıp çalıntı yapıyorlar, tamam mı? sen en iyisi bi kaç yaş büyü öyle gel bu siteye.
"BU SİTEYE YAŞ SINIRI GETİRİLSİN LÜTFEN :D, GENEL İZLEYİCİ KİTLESİ GİBİ HERKES DALIYOR SİTEYE :D"