DonVito_58 PES 2008 DEMO HATASI ÇÖZEN VARSA Bİ ZAHMET SÖYLESİN ARKADAŞLAR FORMAT ATTIM YİNE O HATAYI VERİYOR NEDEN OLDUĞUNU Bİ TÜRLÜ ANLAMADIM HATA YI HALLEDEBİLEN BİRİ VARSA PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM.... HATA
m3m0Li arkadasım öncelikle sana büyük geçmiş olsun diyorum demo yu tam indirememişsin galiba o yüzden hata veriyo yani bastan indirmen gerekecek demoyu ???
digimax evet aynı hatayı bendede verdi bu setup hatalı demek... soccercenterin ana sayfada önerdiği bi alman sitesi vardı.. ben ordan indirdim onda sorun yok ben kefilim..
riguelme evet ya bende soccer centerin onerdii yerden indirdim hata veriyor aynen bunun gibi ya bi yardımcı olursanız sevinirim neden bu hatayı veriyor anlamadım yaw
The Best Game Dosya eksik indiği için o hatayı alıyorsunuz. Dosya indirirken Getright,Flashget... benzeri programlar kullanın.Özellikle Getright'ı tavsiye ederim...
nonda_20 Orjinal Mesajı Yazan: digimax evet aynı hatayı bendede verdi bu setup hatalı demek... soccercenterin ana sayfada önerdiği bi alman sitesi vardı.. ben ordan indirdim onda sorun yok ben kefilim.. Alman sitesinden indirdim diyo arkadaş ordan indirin işte sorun yokmuş ben kefilim diyo... not:bu da hata verirse digimaxtır kefili artık naparsınız ben bilmem:d:d
Assassinsn Ya ikikere gamershell den indirdim her seferinde bu hatayı veriyor yahu anlamadığım şey herkezdede inerken birtek o kısmımı eksik yüklüyor bu kadar tesadüf olamaz bunun başka bir nedeni olmalı pc'den kaynaklanan
axix252506 kardeş pesin fransız peslig diye bir resmi sitesivar internet download manager ile indir.. en sağlamı oydu.. ben 1 saat 10 dakkada vede normal bir cafeden indirdim.. saniyede 350-450 bant aralığında indiriyordu.. bide onu denede
axix252506 1 hafta önce indirdim vede laptop da high detayda sorunsuz oynuyorumm. sadece replay lerde ağırlaşıyo onuda çözemedim ama o kadar da olsun demii..herhangi bir hatayla karşılaşmadım .. inşallah sende bi daha karşılaşmazsın..
canavar264 ARKADAŞLAR ben sorunu tekrar indirerek hallettim.önce format attım olmadı, bu gün 1player diye bir siteden indirdim, sorun kalmadı. Şu an oynayabiliyorum. Yalnız lowda oynuyorum, diğerlerinde çok takılıyo...... Olsun buda yeter....