ben 256 lık ile oynuyorum. FIFA 08'den bir fifacı ve galatasaraylı olarak memnunum ben.
Galatasarayın 3. forması eklenmiş. Ardanın fln güçler arttırılmış :) Lincoln 84 gücünde. Song, Hakan, Hasan, Lincoln gibi oyuncuların yüzleri nerdeyse birebir olmuş hele song. Düzgün bir kalecimiz yok en azından orkunu 76-78 fln yapabilirlerdi. Ama oyun artık daha zevkli gol atmak fln daha zor. KAleciler çok güzel olmuş. Grafiklerde aynı fifa 07'i gibi değil. Tek oyuncuyla oynayabildiğimiz mod çok güzel. Ayrıca manager modda şu para sıkıntısı artık çözüme kavuşmuş. Staddan gelen gelir arttıırılmış. Sponsorlar iyileştirilmiş ve sanırım 07 de yenersen yenilirsen faklı paralar verilmiyordu artık sponsor yenersen yenilirsen fln daha farklı paralar veriyor sana. Taktik olayı süper olmuş. Kendine özel taktikler yapabiliyorsun. Yaa güzel bence güzel, değer yani. :)