Arkadaşlar Brazilya-Arjantin maçını yapıyordum professional zorluk seviyesinde birde maçı 10dklık olarak ayarladım yama ile 1-0 öne geçtim sonra arjantin skoru 2-1 yaptı bende uzatma anlarında 2-2 yaptım ve bi baktım maç penaltılara gitti çok şaşırdım heyecanlandım ve yenildim :D işte ss.
