GFBaTu_KhaN arkadaşlar fifa 2008 sadece dvd olarak mı piyasaya sürülecek bilginiz var mı acaba şimdiden çok saolun...
hangmaneagle evet sadece dvd olması lazım ama belki internet cafelerden istersen oyunu sana cd formatı yapıp verebilirler