Orjinal Mesajı Yazan: cureshot
alıyordum oyunun demosu çıkıyordu içinden yani :D bi bak istersen
Belki oralarda full pes2008 bile satıyorlardır şu an, içinden demosu yada başka bir şey çıkar tabi o ayrı konu :D
Bir kere düşmüştüm bu tuzağa. Adamlar Fifa2002 satıyorlardı tezgahlarda, üzerine Revivo etiketi falan basmışlar. Adama dedim ki; daha demosu çıkmadı, nasıl oluyorda satıyorsunuz bunları?
Adamlar sırıtarak; heheh çıktı ki satıyoruz dediler. Orada biraz konuştuk falan ikna oldum aldım bir tane. İçinden Unreal çıkmıştı :D