evet ben aldm manchesterle bı lıg kupası aynı 07 gıbı tek farkı su hakemlerın elını sıkıolar ıyı mac oldu tebrık edelm dıolar:d gerısı aynı ama 08 koklu deısıklıe adım atmıs gercekcı calımlar war replaylar ıyı calım atınca bıle replay koyabılıyor... sutlar guzel top ucmuyo bence guzel aksam 12 den sabah 7 ye kadar multıplayer oynadık arkyle zewk aldk