Teşekkürler ggurak maçtan aldığım zevk arttı diyebilirim.
Her ne kadar havadan paslarda PEs6 daki gibi R2 ye basarak topun dibine girip daha fazla yükseklik kazanmasını şuana kadar göremesemde maçlar daha zevkli hale geldi... :)
Orjinal Mesajı Yazan: mithatkn
vistada nası yapılıyor
C:\Program Files (x86)\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008 DEMO dizinini göster.Dakikayı seç.Save de bu kadar.