Kurulum Afs Explorer İle Yapılacaktır.
Alıntıdır.
:D güzel ama ben oynayamicam artık :( ancak notebook alırsam ayrıca orj alıcam .. :D
güzelde nikenin bulunduğu çember daha büyük die biliom ben
İşte aradığım top buydu :D, bunu nasıl import ediyorum?
nereye atcaz
yenisi var onun koysana nikenin
hangi dosyaya atıcaz
link kırık
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: