beta diye bir şey yok arkadaşlar inanmayın böyle şeylere, her sene çıkar bu beta spekülatörleri, siz ne sanıyorsunuz, EA beta versiyonu alıp satışa sunulacak hale mi getiriyor sanıyorsunuz, oyun geliştirme işi öyle yürümez, farklı buildler yaparlar, alpha versiyonlar, betalar hiç bir zaman bu şekle gelmez, sonra oyun gold hale gelir, yani yayına hazır hale gelir, sonra da paketlenmek için üretime girer, işte bu noktadan sonra sızıntılar oluyor ve oyun korsan piyasaya düşüyor, en büyük sızıntı büyük marketlerden olur, oyunlar kargo ile bu marketlere yığılır oyun çıkmadan 2-3 gün önce ve buradan sızar, cracker'lar kırar ve internete veya korsan piyasaya verirler.
beta felan hikaye, arkadaşın dosyası da sadece editlemeden başka bir şey değil :)