kilbil süppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Muzzi_21 emegine saglık gusel olmus bi de son model top yaması bulursan sevinirim şampiyonlar ligi 2008 altın yıldızlı euro 2008 topu falan simdiden saolasın dostum devamını bekliyoruz.:cool:
veNev Orjinal Mesajı Yazan: nouman21 arkadaslar tsl den sıkalanlar icin cıkarcagım yama su an itibariyle yayındadır..fazla söze gerek yok yorum sizlerindir... pes 2008 cıkana kadar zevkle oynayabilceginiz yama... KURULUM: (kurulumu mutlaka indirin!!!) http://rapidshare.com/files/58625933/KURULUM.txt e_text: http://rapidshare.com/files/58617711/e_text.rar option file: http://rapidshare.com/files/58618722/KONAMI-WIN32PES6OPT.rar kitserver part 1: http://rapidshare.com/files/58637966/part_1.rar kitserver part 2: http://rapidshare.com/files/58704375/part_2.rar not:rapidshare den dosyaları indirirken beklemek istemiyorsanız modeminizi kapatıp acın iyi eglenceler ;) iyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum... şeymi her dosyayı aynı anda indirmek içinmi?
foxrivereight kullanıp beğenip yorum yazdığım ilk yama öncelikle tebrikler.benim derdim şu fb formasında sarı beyaz olanla bi maç oynadım sonraki maçta numaralar formada beyaz çıktı nası düzeltirim yanlış numaraları kendim düzelttim ama beyaz forma üzerinde lacivert yerine beyaz var nası düzeltilebilir yeniden yüklesem olur mu
fffiiifffaaa fb ile maç yapılmıo manchester,inter seçilimyo ... eğer bunlar düzeltilirse mükemmel bir yama nasıl düzeltilir???
muzur ya herşey iyi güzelde scorbordlar takım amblemleri gitti :/ bembeyaz oldu acil yardım!!! msne ekledim ordan konuşuruz yada burdan cvp wer
mehmetbarca hacı kadroları güncellesene gs ye emre güngör,barusso, hakan balta,fb ye maldonado , bjk ye de holosko yakışır ama bunlar yok.en kısa zamanda yardımlarını bekliyorum.
umutcaytas Orjinal Mesajı Yazan: kabatas kardeş yama çok güzele benziyor ama ben bunu nasıl kurucam yardımcı olursan çok sevinirim!.. ?
umutcaytas Orjinal Mesajı Yazan: umutcaytas Orjinal Mesajı Yazan: kabatas kardeş yama çok güzele benziyor ama ben bunu nasıl kurucam yardımcı olursan çok sevinirim!.. ?
Baturix aga lar ya partlari birleştirip koysaniz dağa iyi olmazmiii???? he ltf part lari birleştirin:(:(