ya arkasdaslar ben pes 2008 i indridim demosunu ama 2 ili arkadasima akrsi oynayamiyorum, gaempadi takiom pcye sonra pes 2008 desettingse gidiyorum orda ama controller 2 ,3,4 felan yok .. o yüzdende ikili olmuor . yani controller 1 i secerken oyunu actigimizda iki controller görükmüo yani isin kisasi ben nasil bunu pes6 daki gibi ayarlarim...pes6 da controller 2 yi secip oynuordum ana pes08 de tek bir secenk var.. o yüzdende olmuor.. yardimlarinizi bekliyorum....:( :confused:
eger bilen biri varsa söylesin pls
iste buda resim:
