Hani siz çıkıp bağırdınızya, PES daha güzel, FIFA neki ? Pes de PEs PES PES PES diye, adamlar sonunda PES etti işte.
Pes de bildiğiniz gibi Q tuşuyla adam değiştirme, yani kesin bilgim yok ama, yiğenimden öğrendim, o pes oynuyor ve kolla oynuyor aşırtma tuşuylamı değişiyo sizde dedim evet dedi. Ben alıştım sorun yok d a aynı, s de aynı w da, sadece oyuncuyu q ile değiştiriyoruz. shiftle kaleciyi seçebiliyoruz. vs. aynı yani. Ayrıca artık taşlarda orta değil pas tuşuyla kullanılıyor :)