fifanem Arkadaşlar ben be a pro mod videosunu izlerken ronaldinhonun falan böyle kamera yaklaşıyordu ama ben açtım kamera be a pro mod ayarlıyorum yine sap gibi uzaktan çekiyor neden acaba bilgisi olan varmı?????
iqsoftware şuan linklerdeki fifa08 beta çok normal bir sorun senin yaşadığın.normalde oyun bu gün çıkıyor ve orjinali 4.4 gb
tolgay007 ya ea pc yi hiç sallamamış sanki pc ler kamera açısını kaldıramıcak güçte:D bide benim anlamadığım konu pc ler hergün daha çok gelişiyo nasıl olurda bu kadar kötü oyun yaparlar anlamıyorum bence herkesi sistemi ps3 ile aynı olsa ea genede böle bi oyun yapardı artık pc ile uğraşmak istemio adamlar.
serdarguley Bunu yıllardan beri yapıyolar yanılmayın oyun çıkmadan önce verilen tüm resim ve videolar xbox ve ps 'a aittir. Şimdiye kadar seyrettiğiniz videoların hangisini oyun içinde gördünüz. Ama yine de çok iyi olmuş fifa08 beğendim.
azbidur evet o bakış açısını bende bulamadım full de bide grafik çok kötü ayarlar full başka bişekilde daha çok açamıyormuyuz ayalar o karta göremi yapıyor acep
iqsoftware data nın içerisindeki cfg dosyavar onıpadle aç renderı 10 yap ayrıca 0 gördüklerini 1 yap ama ekran kartıtemin iyi ise