walla ben evde high oynuyordum ve süper-di di çünkü artık evde değilim :( üni için istdeyim özlüyorum PES08'i :D high oynamak bi başka tabi :D herşey gerçek gibi ... bu kadar olur ;) tavsiyem sisteminiz güncellemeye bakın yoksa lowda oynarsanız pes6 gibi gelebilir eğer size öyle geliyorsa normaldir ;)