kurdt Mke Ankaragücü Ankaraspor Beşiktaş Bursaspor ÇaykurRize Denizli Fenerbahçe Gaziantepspor Gençlerbirliği Galatasaray İstanbul BB. Kasımpaşa Kayserispor Konyaspor ManisaSpor G.Oftaş Sivasspor Trabzonspor Canım sıkıldı böyle bişe yapıyim dedim hala ss isteyen oluo da :) İnş faydalı olmuşumdur:o
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Birde Ligi Bitirince Kume Dusme Oluyormu Bitirince Yazarmisin :) Yok abi malesef ne gelen va ne giden:o
crdsa pman_714 doğru söylüyor. Ama sonra yazan iki arkadaş mcs ve mert07 in dediklerine katılmıyorum, Song ve Lincoln daha iyi tabii ki
kurdt Ya arkadaşlar burayı da Alex-Lincoln vs. gibi tartışmalarla doldurmayın :o Bakın uğraşmışım yapmışım teşekkür edin yeter:p:p
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Ya arkadaşlar burayı da Alex-Lincoln vs. gibi tartışmalarla doldurmayın :o Bakın uğraşmışım yapmışım teşekkür edin yeter:p:p :D katılıyorum + teşekkürler :D
mcs Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz pman_714 doğru söylüyor. Ama sonra yazan iki arkadaş mcs ve mert07 in dediklerine katılmıyorum, Song ve Lincoln daha iyi tabii ki Herkezin kendi görüşü tabiki GS'li insan kendi oyuncularını farklı gözle bakar. Neyse hatalı olan yeterki ovareller olsun...
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Ya arkadaşlar burayı da Alex-Lincoln vs. gibi tartışmalarla doldurmayın :o Bakın uğraşmışım yapmışım teşekkür edin yeter:p:p :D katılıyorum + teşekkürler :D Bişi deil Ozan :D Orjinal Mesajı Yazan: mcs Herkezin kendi görüşü tabiki GS'li insan kendi oyuncularını farklı gözle bakar. Neyse hatalı olan yeterki ovareller olsun... Evet zaten yüksek olması gereken adamı sen düzeltirsin;) Derdimiz bu olsun be :p
ehuirem Arkadaşlar Siz nediyorsunuz,Fenerbahçe'de Roberto Carlos 77, Fifa 07'de Ümit Özat Bile 79'du :D Şaka Gibi Ya Turkcell Super Lig Ronaldinho'yu Bile Alsa Yaranamaz Bu EA Games'e walla.