Muzzi_21 arkadaslar benim grafik ve oynanısta sorunum yok yalnız seyircilerin sesi geliyo ortada seyirci yok ekran kartın ge forcfe fx 5200 p4 2.4 ram 128???
ghosty low ayarlarda seyirci yok kaplamalar kötü mediumda seyirci var fakat kağıttan ayrıca kaplamalar fena değil high ta seyirciler 3d ve kaplamalar harika fark burda seyircileri görmek ööle fx 5200 ün halledeebileceği iş değil dostlar
ROBERTO.CARLOS **benimki ati 2600 pro 512 mb ram high da oynuyom süper oynuyom ama ram fazla yetmiyo az kasıyo ramide 1gb yapınca tmm**
bulkane Orjinal Mesajı Yazan: cr_7_fb_33 benim ram 512 ekran kartı ati radeon 9200 256 mb lık ama low benim için çözüm varmı Çözüm malesef yok arkadaşım.Düşük detayda seyirci olmuyor.