serginho47 arkadaşlar bende taraftarlar çok kötü gözüküyor demo diyemidir yoksa ekran kartından mı sizdede aynı sorun varmı
dmn61 bu sene pes böyle olacak herhalde. 256 mb ekran kartında da taraftarlar kötü gözüküyor ama oyuncular süper. 128 mb ati x300 ekran kartı kullanıyorum ve onda da durum aynı herhalde taraftarları sallamamışlar fazla :)
cureshot geforce go 7400 taraftarlar ayrı ayrı oynuyo bende valla ..tıpkı gerçek gibi süper olmuş ama yakın çekime geçtikçe ağırlaşıyor..allahtan oyun içini etki etkilemiyor :D
alperpes yapalım tabi abi olmazzki böyle hep taşmı olcak taraftarlar birazda gerçekçi yapalım birde bütün takımların tezahürat yamasıda olsa çok güzel olur diğer pes oyunları için var ama fazla güzel değil
utkufb Orjinal Mesajı Yazan: cureshot geforce go 7400 taraftarlar ayrı ayrı oynuyo bende valla ..tıpkı gerçek gibi süper olmuş ama yakın çekime geçtikçe ağırlaşıyor..allahtan oyun içini etki etkilemiyor :D kasma gilan yapıomu bnde de go 7400 varda. dua ediom sorun çıkarmasn die:D
alitula low seçeneğinde oynarsan taraftarlar görünmez, minimum medium kalitesine göre ayarlanmış taraftarlar;)
incibaba06 sende gine azuz gözüküyor benim arkadşımınkinde taraftarlar hiç gözükmüyo ama bende iyi yani fena deil