Arkadaşlar Hamachide online maçlarının rumuzunuzun yanında hesap tutma (Galibiyet ve malubiyet sayısını yazma) fikri tamamen bana aittir. Galibiyetlerinizi ve malubiyetlerinizi sayıp yazdıkça oyundan zevk alacak, maç kazandığınız yada özellikle maç kaybettiğiniz zaman fifa oyunundan kendinizi dışlanmış hissetmeyeceksiniz. (Örnek: Matrix- Galibiyet: 66 Malubiyet: 60)
1 yılın sonunda da galibiyet ve malubiyet sayınızı hem sizin hemde arkadaşlarınızın dürüstçe bilmenin keyfine varacaksınız. Fifa2008'de çok çekişmeli maçlar olduğundan ve sonucun ne olacağı bilinemediğinden dolayı, bu yıl itibariyle sizlerde bu fikri kullanmakta özgürsünüz. Yapmanız gereken içinizden Matrix'e teşekkür etmeniz ve onu hatırlamanızdır. Bu konuya yazıyorum. ;)Hamachi rumuzum: Matrix.